Friday, October 8, 2010

Niinii. Olen olnud nigel blogija aga loodan selle korvata mõningate piltidega, mis on tehtud minu pool. Tegu oli siis 1. okoobriga, tähistasime Triinu eelsünnipäeva, ehk tal oli õige päev teisel. Istusime citys ja sõime maitsvat einet. Edasi liikusime minu poole, kus ma üritasin ligi tund aega saada arvutit teleriga ühendusse kuid see õnnetul kombel ei tahtnud välja kukkuda. Lükkasin siis muusikakanalid käima ja tantsisime ning tegime igasugusi veidrusi, kuid lõbus oli. Edasi liikusin siis Lõikuspeole, Pärimusmuusika aita. Margit sai mulle tasuta kahepäeva passi ja ma tänan sind taaskord selle eest! :). Igastahes Svjata Vatra oli väga hea ning mainimata ei saa ka jätta Bashmenti, kelle pärast ma tegelikult Lõikuspeole plaanisingi minna. Igastahes, väga mõnus õhtu oli. Järgmine päev kohe sellest oli siis Lõikuspeo teine päev, kus minu jaoks suurimaks lemmikuks tol päeval sai Aleksei Arhipovski, mees kes teab kuidas pilli mängida, tõeline talent!
Eile oli siis väga armas ja hea päev. Esiteks see, et ma sain õpetajalt väga armsa komplimendi, mis tõi kohe päikese mu päea, ta oli muidugi varem ka aga väike kiudpilveke oli ees. Hiljem, samal päeval, liikusime Hannesega Paalalinna Gümnaasiumisse, et valida Viljandimaa Õpilasesinduste Kogu uus juhatus, mina kandideerisin. Kõik läks suurepäraselt, paremini kui arvasin. Sain juhatusse, ning mu rõõm on kirjeldamatu :).







No comments:

Post a Comment