Saturday, October 23, 2010

Heihoo!
Eile oli taaskord üks tore päev ja asi pole üldse selles, et vaheaeg algas. Eile, mõtlesin ma kas minna Ska Faktorile või Svjata Vatrale ja ma ei suutnud otsustada. Seega lõpuks otsustasin koju jääda, kuni hellas mulle MArgit ning ütles et saan taaskord tasuta pileti. Ilmselgelt ei jätnud ma võimalusest kinni haaramata ja läksin kohale. Kontsert oli vägev, isegi oma kitse üles liikuva seelikuga sain ma tantsida nii et väha polnud. Edasi mõtlesin, et kell on vähe ja koju ei viitsi veel, seega läksin ma Ska Faktorile, kes oli samuti hea! - Pilt siis sellest, mis kandsin lõpus.
JA praegu loksun ma laeval suunaga Soome poole, sõidan isale külla ja liuglen poodidevahel! :) Enne laevale tulekut sain mingi sommiga tuttavaks, üüberkino kutt oli ,rääkisime juttu ja ta aitas mu kohvrit tassida.



No comments:

Post a Comment