Thursday, September 23, 2010

Olen siin lisanud sissekandeid, kustutanud need, lisanud ning taaskord kustutanud. Ilmselgelt puudub mul anne sissejuhatuse kirjutamiseks. Eks ma üritan siis lihtsalt ja selgelt ära teha.
Minu nimi on Laura, elan Viljandis ning vanust on mul 17, sündinud olen 26 veebruar. Miks ma selle blogi tegin? Küsimus on hea aga vastust ei tea. Eks mul endal põnev ka kirjutada, ning hiljem meelde tuletada... Okei, see selleks, räägime nüüd sellest mis siia blogisse tulema hakkab. Kindel on see, et siia tavalist mula ei tule, milline näeb välja mula? noh eks selline "käisin koolis, täiega nõme oli, siis läksin sinna, seal oli fun , aga tema on jobu, siis tulin koju, siis sõin šokolaadi, siis..., siis...". Ei hakka ka tulema klatši, ei tule siia retsepte, kui tuleb siis erandkorras. Lõppkokkuvõttes tuleb siia siis minu elu lõbusamad ning põnevamad sündmused ja käigud, need mis on minu jaoks märkimist väärt. Noh, okei, kõik lood siin ei hakka olema märkimist väärt. Hakkan lisama ka pilte, ei garanteeri et kõik minust on, see ei tähendanud nüüd seda, et mul oleks plaan hakata metsikult reidikaid tegema hakata, photoshoppida ja siis siia panna. Plaanis on näidata kui esinduslik ma mingil päeval olin.
Nüüd võtan otsa kokku. Lihtsalt. Tsau! :)



I have added and deleted and again added, then deleted posts. Obviously I am a lousy introducion writer. Well I'm trying to do it again.
My name is Laura, I live in Viljandi and I am 17 years old, my birthday is in 26th of February. why did I make this blog? It is a good question but unfortunately I don't have a good answer. I think it is interesting to me to write and later remind... Okay, well let's talk about what's going to be in my blog. Well.. some things are sure, there aren't going to be ordinary gibberish. What is gibberish? well something like that " I went to school, school sucks, then i went to cafe, he is a jerk, then i came home, then i ate chocolate, then..., then..." . There isn't going to be gossip, neither is receipts, if it is, then by way of exception. All in all, you can see here my stories, which I find funny or interesting. I will add some pictures, I won't guarantee, if all of them include me.
Now I'm wrapping it up easily. Bye! :)

No comments:

Post a Comment