Sunday, September 26, 2010

Heh käes on pühapäeva õhtu :).
Kool möödus üsna üle elatavalt. Reede oli rebaste rets ning terve koolimaja haises sibula järgi. Põhimõtteliselt pidid rebased pea iga asja peale sibulat sööma, mul läks süda pahaks. See selleks, käisin pärast kooli oma paralleelklassivennaga kaltsus, midagi ei leidnud endale, kõik oli nii kallis ja mitte oma hinda väärt, see eest sai tema täitsa nummi kardigani :).
See nädalavahetus ei saatnud ma mittemidagi korda, märkimisväärne on ehk see, et sain endale õmblusmasina. Ahjaa, täna käisin ma seenel, mulle meeldib seeni korjata, kuigi ma seeni ei söö. Kuid tänane oli kõikidest seenekorjamistest erinev, seeni peaaegu et polnudki, võinoh, oli aga mitte musti seeni. Niisiis kõmpisin ma metsas, suunas polnud isegi kindel, oksadest nägu ja käed ära kraabitud. Sain viimaks ometi karjuda ja kõik emotsioonid looduse peal välja elada, ja noh, nüüd ma söön selle suuga kah, päris jube neiu olen ikka. Kokkuvõtlikult siis, seeni ei saanud ja käitusin loodusega ebaviisakalt.


Margitplixiga reedel koolis.


No comments:

Post a Comment